12 Ekim 2011 Çarşamba

Meleba!

     Ders çalışmam gerekiyor ama ders çalışmak dışında her şeyi yapıyorum. Mesela yoğurt çorbası. Hayatımda unla yoğurdu karıştırırken, erimiş tereyağının içine pul biber ve nane katarken  hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Çünkü beni yapmam gereken iletişim süreçleri ve modelleri ödevimden kurtarıyorlardı. Bir şeyi yapmak istemiyorsam katti suretle yapmam.
     Katti suretle lafını kullanmak için böyle saçma bir cümle kurdum. Aslında yapmak istemediğim bir sürü şeyi paşa paşa yaparım. Yapmak zorunda kalırım ve rahatsız olurum. Dünyadaki en rahatsız insanlar çevresinde gelişen olayları kontrol edemeyen insanlarmış. Ben dünyadaki en rahatsız insanlardanım. Kime göre rahatsız, neye göre rahatsız... Bu konuda en ufak bir fikrim yok. Ama gerçekten rahatsızım. Mesela "bayan" kelimesi, ucu kıvrılmış perde, yastık izi çıkmış oje, lekelenmiş en sevilen kazak, bebek yüzlü erkek, kötü koku, metrobüs,elma-armut-Kel Mahmut üçlemesi ve Eti Karam yiyen Selçuk Yöntem beni rahatsız eder.
Selçuk Yöntem hep viski içsin hiçbir şey yemesin istiyorum. Ne bileyim istiyorum işte. Ödevimide yapmak istiyorum ama yapamıyorum! OFF!
     Dertsiz başıma dert.



     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder