2 Ocak 2012 Pazartesi

2012 sözüm sana kuşum.

     2011 benim için gerçekten kötü bir yıldı. Yılın yarısından fazlasını ders çalışarak, okula ve dershaneye giderek, altıda kalkarak, 4'te yatarak ve eski sevgilimle aklınıza gelebilecek her yerde karşılaşarak geçirdim. Tabii güzel şeylerde olmadı değil. Üniversiteyi kazandım, yeni bir aşka yelken açtım falan fişman. Ama gerçekten çok zorladın beni 2011 alacağın olsun oysaki ne ümitlerle girmiştim sana...

     Gel gelelim 2012 ye girdiğimizden beri (ki daha 2 gün oldu) bok gibi hayat yaşıyorum. Zaten daha yeni ayıldım, ayın ikisine pat diye iki adet final koymuşlar. Hayır yani hangi kafaya sahip bunu yapan şahıs. Gerçekten gelsin onu en güzel yerinden öpeceğim. Çok iddialıyım bu konuda.


    Sabah uyandım yılbaşının vermiş olduğu içki kafası hala midemde fırtına etkisi yapmaya devam ettiği için ders mers çalışmamıştım. Neyse "canımı mı alacaklar" diyerek okula gitmek üzre otobüse bindim. Ve tanrım, ne duyayım "dırırırım" AYLIĞIM BİTMİŞ! Şoförün yüzüne "ehe" dedim. Niye böyle bir şey dedim en ufak bir fikrim yok. Ve otobüstekilere sordum "Akbili olan var mı?" İnanır mısın kimseden ses çıkmadı! Hafız sen o otobüse nasıl bindin peki? Tamam bir kaçının aylıktır falan vermez, ya diğerleri?  Neyse, sinirlenmeyeceğim bir amca uzattı akbilini, bastım. Adama para vermek için çantaya attım elimi ve ne göreyim? CÜZDANIM YOK! Zar zor bir lira çıkardım, parayı verirkende "amca çıkmıyor" dedim. Güldü bana. İçinden ne kadar acıdı kim bilir. Neyse artık,bir daha nerde göreceğim.

   Çantamın diplerine sıkıştırdığım bir 10 lira kefenliğim vardı, beş lirasıyla akbil doldurdum. Okula vardım. Sağ olsun arkadaşım Alper karnımı doyurdu oda yetmezmiş gibi çok fena kopya verdi, hepsini geçtim koluma masaj yaptı. Alperi pamuklara sarmalar sararım, ne bedel isterim nede hesap sorarım. O derece.

   Neyse okul bitti, eve geldim "ehe iletişim tarihi sınava veaaaar" falan diye ağlarken annem odama gelip "Daphne o facedeki çocuk sevgilin değil mi? Doğru söyle" dedi. İşte sosyal medyaya küfürler yağdırdığım an! Neyse zaten söylemek istiyordum. "şimdi tanışmak istemiyorum ama daha sonra yemek yiyeceğiz onunla"dedi ve sonra yüzüme baktı "seni üzeni üzerim Daphne" diye bana korkutucu bakışlar attı. Annem beni seviyor...

    Ve ben hala iletişim tarihi sınavına gram çalışmadım...

Boktan 2 ocak 2012 tarihinin özetini okudunuz. Şimdi mesajı veriyorum.

    Canım 2012 yüzümü kara çıkarma. Yalvarırım yaa! Bak şu kara bahtımı şöyle bir döndür emi? Eline,yüzüne, dizine dursun böyle devam etme. Mesela bana şöyle güzelinden iş bul, para ver yurtdışına çıkayım efendime söyleyeyim güzel notlarım olsun, sevgilimle mutlu mesut olalım kara kedi girmesin aramıza, o tiyatro ekibine gireyim falan...

Olaylar bunlar... GÖREYİM SENİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder