9 Ocak 2012 Pazartesi

rush rush...

Hayatım şöyle bir ortamda mutlu mesut ilerlerken;



ne oldu da böyle talihsiz, berbat, sıkıcı ve bunaltıcı bir ortama geçtim;


gerçekten en ufak bir fikrim yok.

Bu hafta hayatımdaki tek aksiyon sevgili tiyatromuza su basması ve kostüm odasına girerken paçalarımızı sıvayıp "Gel gel, korkma. Açıklar daha güzel. Yüzdükçe alışıyorsun" tarzı espriler yapmamızdı. Ne kadar zorlantıda olduğumu artık siz düşünmelisiniz.

Sevgilim bile bana "ortaaaaam" diyor...
Evde kahve kalmamış...
Hava çok soğuk...
Boğazlarım acıyor...
Yarın iki tane sınavım var...
İçimdeki ses "Senii çılgııııın HADİ ORADAAAAAN" diye şarkı söylediği için ders çalışamıyorum...
Ve son olarak üç nokta çok garip...
BAKSANIZA!!


Hepsini geçtim şu çoğüzel değil mi? Akıp, gidiyor... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder